Publicaciones
Science in Society

Ezquerra, A., and Polo, A.M. (2014). Raising awareness of the chemical engineering degree among future Spanish students through video. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 116 (2014) 1314 – 1318. ISSN: 1877-0428.


Ezquerra, A. y Fernandez-Sanchez, B. (2014). Análisis del contenido científico de la publicidad en la prensa escrita. Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias, 11(3), pp. 275-289.


Ezquerra, A. y Polo, A. M. (2010). Una exploración sobre la televisión y la ciencia que ve el alumnado. Revista Electrónica de Enseñanza de las Ciencias, 9(3), 684-703.


Laso S.; Ruiz Pastrana, M.; López-Luengo, A.; Fernández-Carro, R. & Ezquerra, A. (2022). Priority matters to be researched according to trainee primary education teachers. In G.S. Carvalho, A.S. Afonso & Z. Anastácio (Eds.), Fostering scientific citizenship in an uncertain world (Proceedings of ESERA 2021), Part 13. Pre-service Science Teacher Education (co-ed. M. Evagorou & M.R. Jimenez Liso), (pp. 1020-1027). Braga: CIEC, University of Minho. ISBN 978-972-8952-82-2.


Ezquerra, A.; Fernandez-Sanchez, B.; Magaña, M.; Mingo, B. (2017). Analysis of scientific contents of household cleaning products’ labelling and its language implications. Journal of Turkish Science Education, 14(1) 73-88, doi: 10.12973/tused.10191a.ISSN: 1304-6020


Contact us
without obligation

We solve your doubts and give advice taking into account all your needs.